Thursday, November 1, 2012

(O)förnuft & känsla?



Lille Vildand:
Maria - Isabell!!!

 For et vidunderlig skap! 
Jeg er veldig interessert - men må høre med Søren om han kan frakte det
 til meg. 

Jag:
Men du, ska du inte adoptera mitt franska långbord också då?? ; ))

Lille Vildand:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!  Må finne frem med kredittkortet! Skal du selge det? WOW!!!!!!! Og hvis du noen gang vil selge sofabordet ditt, så er det virkelig ønsket i huset i Bergen.

Jag:
HAHAHA, nu blir det ju helt tomt här!!!

Lille Vildand:
Dette er julaften!!!!




Auktioner på Tradera

Auktioner på Tradera

Auktioner på Tradera

Auktioner på Tradera

Auktioner på Tradera

Auktioner på Tradera

Auktioner på Tradera

Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget

12 comments:

Alberte said...

You know I totally adore you!!!!!!!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

kråke said...

hihi...vad säger man...bloggvärlden är fantastisk;)))))

Kram ni fina!:))

kråke

Vida said...

..nu kommer en i Bergen att få ett underbart vackert hem:)))
och en i Skåne att ha plats att lära sig dansa eldig flamenco;))

Vidamedhammareochspikkram

Vintage och Morrhår/ Maria-Isabel said...

... eldig flamenco Vida ..... kan du komma och lära mig Vida, och byta ut hammaren och spiken mot en ros istället???

Jannicke!!! Fick så dåligt samvete när Sören var här, han plockade ner skåpet i bitar som jag aldrig gjort förr, och då såg jag att min städning varit minst sagt - bristfällig!! Sorry!!!!!!

Ja, bloggvärlden är faktiskt rätt otrolig : )))

Tidevarf said...

Fantastiskt vilken respons. :)

Kram
Anneli

The Rosegarden in Malevik said...

vad kul......härligt med bloggvärlden :)
å missa nu inte.......

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

det är kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

camilla said...

Hei kjære deg!
Tusen takk for utrolig fin kommentar!Satte jeg stor pris på!!
Jeg titter ofte innom deg og din blogg:)Utrolig inspirerende!
Og denne samtalen tror jeg nok mange kan kjenne seg igjen i!:)
Ønsker deg en flott helg videre:)
God klem fra Camilla:)

Ernesto E. said...

Now its ready to fill with new dreams

My Shabby Streamside Studio said...

Jannicke's house rocks!

Vintage och Morrhår/ Maria-Isabel said...

YES Sandy!!!!

Baby .... i can´t wait !!!!! Lets dream together!!!!!!!

Johanna said...

Vad kul, jag förstår verkligen att hon ville köpa ditt skåp och även bordet:)

Kram Johanna

Rummet för välbefinnande said...

Ahhhh ha ha ha - du är för härlig....

Men, det är ju toppenbra att göra plats för en massa nytt..... Det brukar öppna upp för mycket bra när man rensar lite grand - och JÖSSES säger jag bara för du har ju rensat mycket. Då blir det ju plats för riktigt mycket bra att komma in.

Tack för dina rader inne hos mig - de gjorde mig riktigt, riktigt glad.

Mia